Η καρδιά του cybersecurity της τεχνολογίας των τεχνολογικών νέων χτυπάει εδώ

Αρχική

Blockchain & Μόδα: Πως οι εταιρείες πολυτελείας μετασχηματίζονται με τη βοήθεια της τεχνολογίας

Εκμεταλλευόμενες την τεχνολογία blockchain, εταιρείες πολυτελείας στον φαντασμαγορικό κόσμο της μόδας επενδύουν διπλά στο utility κερδίζοντας αυξημένο engagement και customer retention.

Ένας πάροχος τέτοιων λύσεων είναι η πολυτελής fintech εταιρεία Vaultik. Σύμφωνα με το Forbes, η πλατφόρμα συνδυάζει Ψηφιακά Πιστοποιητικά Προϊόντος με πιστοποιητικά ιδιοκτησίας και on-chain ασφάλισης (γενικά κατά των κλοπών, της απώλειας και της ζημιάς), παντρεύοντας την ιδιοκτησία και την αυθεντικότητα μέσω μιας αυθεντικοποίησης τριπλών παραγόντων.

Η εταιρεία λειτουργεί τόσο άμεσα όσο και μέσω πρωτοκόλλων Web3, όπως ο κατανεμημένος λογαριασμός Hedera. Σε συνεργασία με την insurtech εταιρεία Avata, παρέχει πιστοποιητικά ιδιοκτησίας και ολοκληρωμένη προστασία ασφάλισης τόσο σε επίπεδο επιχειρήσεων (B2B) όσο και σε επίπεδο καταναλωτών (B2C).

Οι προμήθειες καλύπτονται από το εταιρικό brand αντί του αγοραστή, με πιο αποδοτικές εναλλακτικές λύσεις ή μέσω πίστωσης του καταστήματος τα οποία αντικαθιστούν την παραδοσιακή αποζημίωση. Αυτό συνιστά “ένα νέο κύμα εσόδων για τα brands,” όπως αναφέρει ο συνιδρυτής της Vaultik, Pietro Novelli, για την κλειστού κύκλου διάταξη που έχει δημιουργηθεί.

Ο Novelli υπογραμμίζει στο Forbes πως αυτός ο συνδυασμός ιδιοκτησίας και ασφάλειας σε περιβάλλον blockchain προάγει αυξημένη εμπιστοσύνη του πελάτη (engagement) όπως επίσης και αυξημένη διατήρηση και απόκτηση νέων πελατών.

“Όταν η ιδιοκτησία μεταφέρεται στη δευτερογενή αγορά, η ασφάλεια ταξιδεύει μαζί της”, συμπληρώνει ο ίδιος.

Μετά από επιτυχημένες δοκιμές με μεγάλα ονόματα της βιομηχανίας, όπως η Burberry, η Vaultik ανακοίνωσε τον πρώτο κύκλο συνεργασιών με πελάτες που καλύπτουν το φάσμα των πολυτελών ρολογιών, των πολύτιμων λίθων και των κοσμημάτων, των δερμάτινων ειδών και ακόμη και των επίπλων, εστιάζοντας τόσο στις πρωτογενείς όσο και στις δευτερογενείς αγορές, με αυτές τις τελευταίες να χρησιμοποιούν την τεχνητή νοημοσύνη.

Ενώ πολλοί μεγάλοι παίκτες βλέπουν από μακριά αυτή την τεχνολογία, διαβάζουμε στο Forbes, οι πρώτες πρωτοβουλίες εφαρμογής της θα αφορούν μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις μόδας καθώς “είναι πιο ευέλικτες και προσαρμοστικές”, αναφέρει ο Novelli.

“Είναι αυτές που δρουν ταχύτερα επειδή μπορώ να συνομιλήσω απευθείας με τον εκτελεστικό διευθυντή της εταιρείας”, τονίζει.

Παρόλο που το 2024 αυτή η πρωτοβουλία θα υλοποιηθεί κυρίως σε ένα μικρό μέρος της αγοράς πολυτελών προϊόντων μόδας, σύμφωνα με τον Novelli ακόμα και αυτό αποτελεί απόδειξη ότι η τεχνολογία μπορεί να διευρυνθεί σε μεγαλύτερη κλίμακα.

Η τεχνολογία αυτή έχει χτιστεί γύρω από τη γενικότερη φιλοσοφία της εταιρικής ανάπτυξης, τόσο για τη μέγιστη εκμετάλλευση του επιχειρηματικού αντικτύπου όσο και για την αντιμετώπιση του προβλήματος της κλοπής (ιδίως στις περιπτώσεις επώνυμων ρολογιών), της ανιχνευσιμότητας των πλαστών προϊόντων και της αειφορίας.

Related Posts

Subcribe to our Newsletter

Αρχική

Ο κόσμος του cyber security και της τεχνολογίας χτυπάει εδώ!

Εγγραφείτε στο Newsletter του cybernews.gr για την εβδομαδιαία τεχνολογική ενημέρωση σας!