Η καρδιά του cybersecurity της τεχνολογίας των τεχνολογικών νέων χτυπάει εδώ

Αρχική

Google Drive: Εξαφανίζονται αρχεία χρηστών επιστρέφοντας σε προηγούμενη κατάσταση αποθήκευσης

Απροσδόκητα εξαφανίστηκαν χιλιάδες αρχεία από χρήστες του Google Drive, με την υπηρεσία cloud να επιστρέφει στην κατάσταση αποθήκευσης που ήταν την άνοιξη του φετινού έτους.

Το Google Drive είναι μια ευρέως χρησιμοποιούμενη υπηρεσία αποθήκευσης από επιχειρήσεις και ιδιώτες, η οποία βασίζεται στο cloud και επιτρέπει στους χρήστες να αποθηκεύουν και να προσπελάσουν αρχεία από οποιαδήποτε συσκευή συνδεδεμένη στο διαδίκτυο μέσω του λογαριασμού Google τους.

Το πρόβλημα φαίνεται να είναι στο σύστημα υπηρεσίας όπου κάποια στιγμή απέτρεψε τον συγχρονισμό των δεδομένων μεταξύ των τοπικών συσκευών και του Google Clοud.

Το πρόβλημα ξεκίνησε πριν από μία εβδομάδα και πρωτοαναφέρθηκε στα φόρουμ υποστήριξης της Google όπου περιγράφεται μια κατάσταση στην οποία οι χρήστες υποστηρίζουν ότι έχασαν πρόσφατα δεδομένα και αλλαγές στη δομή φακέλων. Το ζήτημα έχει φέρει τεράστια αναστάτωση στην κοινότητα των χρηστών οι οποίοι αμφισβητούν πλέον την ασφάλεια της πλατφόρμας, ζητώντας άμεση επίλυση του ζητήματος.

Στα φόρουμ υποστήριξης η συζήτηση έχει πάρει φωτιά. Εθελοντές που υποστηρίζουν τα φόρουμ προσπαθούν να δώσουν λύσεις, ωστόσο και καθώς η γνώσεις τους ή η κατανόηση του προβλήματος είναι περιορισμένη, υπάρχει έλλειψη αποτελεσματικής βοήθειας.

Όπως είναι λογικό, πολλοί χρήστες έχουν απογοητευτεί από την πορεία που έχει λάβει η κατάσταση και κυρίως από την απώλεια κρίσιμων δεδομένων που εμπιστεύθηκαν στο clοud του Google Drive, που σε πολλές περιπτώσεις πλήρωσαν για να φιλοξενηθούν τα αρχεία.

“Πληρώνω επιπλέον κάθε μήνα για να αποθηκεύω φακέλους στο clοud, ώστε να είναι ασφαλές, επομένως είναι καταστροφικό το γεγονός ότι όλη η δουλειά μου φαίνεται να έχει χαθεί”, ανάρτησε ένας χρήστης.

Η δραστηριότητα των χρηστών στους λογαριασμούς που επηρεάστηκαν δεν δείχνει κάποια πρόσφατη αλλαγή πράγμα που επιβεβαιώνει ότι δεν πρόκειται για λάθος χρήστη.

Σε απάντηση που δημοσίευσε ένας εθελοντής φερόμενη, υποτίθεται, από την ομάδα υποστήριξης της Google, επιβεβαιώνεται ότι ήδη ερευνάται το ζήτημα.

Η απάντηση που έλαβε ήταν η εξής:

“Δεχθείτε τη ειλικρινή μου συγγνώμη εάν δεν μπορώ να συμμετάσχω στη συνεδρία μας στο Google Meet. Παρακολουθώ συνεχώς αυτήν την υπόθεση και για να είμαι διαφανής μαζί σας, συμφωνούμε απόλυτα τώρα ότι δεν είστε ο μόνος πελάτης που επηρεάζεται από αυτήν τη συμπεριφορά. Εκτός από το thread link που μας παρείχατε, υπάρχουν και άλλοι διαχειριστές τώρα που έχουν αναφέρει την ίδια συμπεριφορά που συναντάμε, όπου μετά την ενημέρωση υπάρχουν αρχεία που χάθηκαν.

Αυτό διερευνάται τώρα από τους Μηχανικούς Προϊόντων μας και περιμένουμε επίσης μια ανάλυση της βασικής αιτίας για το πώς μπορούμε να το διορθώσουμε. Λόγω της συνεχιζόμενης έρευνας, δεν είμαστε σε θέση να παράσχουμε ETA ακόμη.

Δεν συνιστούμε επίσης να κάνετε αλλαγές στο φάκελο root/data ενώ περιμένουμε οδηγίες από τους engineers μας. Θα συνεχίσω να παρακολουθώ τη συμπεριφορά του αναφερόμενου προβλήματος από άλλους διαχειριστές και θα προγραμματίσω μια επανάκληση αύριο την ίδια ώρα, ελπίζοντας ότι θα υπάρξει πρόοδος εντός της ημέρας. Και πάλι εκτιμούμε την υπομονή και την κατανόησή σας”.

Από την δημοσίευση του σχολίου έως και σήμερα δεν υπάρχει κάποια εξέλιξη στην επίλυση του ζητήματος.

 

Related Posts

Subcribe to our Newsletter

Αρχική

Ο κόσμος του cyber security και της τεχνολογίας χτυπάει εδώ!

Εγγραφείτε στο Newsletter του cybernews.gr για την εβδομαδιαία τεχνολογική ενημέρωση σας!