Η καρδιά του cybersecurity της τεχνολογίας των τεχνολογικών νέων χτυπάει εδώ

Αρχική

Νέα στρατηγική συνεργασία Meta & Amazon – Αγορές εντός των social media της Meta

Μπορεί η προσπάθεια της Meta για αγορές εντός του Instagram και του Facebook να μην απέδωσε καρπούς αλλά η Εταιρία συνεχίζει να αναζητά νέους τρόπους και συνεργάτες προκειμένου να συμπεριλάβει τις αγορές εντός των κοινωνικών της δικτύων.

Υπό αυτό το πρίσμα, η Meta προχωρά στην αμοιβαίου οφέλους συνεργασία της με την Amazon. Τώρα οι χρήστες θα μπορούν να συνδέουν τους προσωπικούς τους λογαριασμούς Amazon και Αmazon Prime με τους λογαριασμούς τους στο Facebook και το Instagram και στην συνέχεια να πραγματοποιούν απευθείας τις αγορές τους μέσω αυτών. Η συνεργασία επιτρέπει την απευθείας μεταφορά στοιχείων του χρήστη όπως τις αποθηκευμένες διευθύνσεις, κάρτες, όνομα κ.τ.λ.

«Για πρώτη φορά, οι πελάτες θα μπορούν να αγοράζουν τις διαφημίσεις που βλέπουν σε Facebook και Instagram της Αmazon και να κάνουν check out με την Αmazon χωρίς να εγκαταλείπουν τις εφαρμογές κοινωνικών μέσων», ανέφερε η εκπρόσωπος της Αmazon, Callie Jernigan, σε δήλωση στο TechCrunch.

«Οι πελάτες στις ΗΠΑ θα βλέπουν τιμές σε πραγματικό χρόνο, δυνατότητα Prime, εκτιμήσεις παράδοσης και λεπτομέρειες προϊόντων σε επιλεγμένες διαφημίσεις προϊόντων της Αmazon στο Facebook και το Instagram ως μέρος της νέας εμπειρίας», συνέχισε.

Το όφελος είναι αμφίδρομο. Από την μία η Μeta θα λαμβάνει περισσότερα σήματα διαφημίσεων και μετατροπές ενώ η Αmazon κερδίζει από την αμεσότητα των συναλλαγών, το οποίο μεταφράζεται σε περισσότερα έσοδα από τις συναλλαγές.

Σε ανάρτησή του στο LinkedIn, ο Maurice Rahmey, Google Ads partner, και co-CEO της Disruptive Digital αναφέρει πως λόγω των κοινών δεδομένων της συνεργασίας αποφεύγονται ζητήματα σχετικά με την πολιτική διαφάνειας παρακολούθησης εφαρμογών της Apple.

Ακόμα καθώς η Αmazon διαθέτει δικό της σύστημα επεξεργασίας πληρωμών ως μέρος αυτής της συμφωνίας, η Μeta δεν θα αλλάξει τα τέλη επεξεργασίας.

Υπενθυμίζουμε πως η Μeta αντιτίθεται στην Διαφάνεια Παρακολούθησης Εφαρμογών (ATT) της Apple καθώς, όπως δηλώνει η ίδια, κάτι τέτοιο βλάπτει τις μικρές επιχειρήσεις που βασίζονται στις εξατομικευμένες διαφημίσεις.

Share this post:

Related Posts

Subcribe to our Newsletter

Αρχική

Ο κόσμος του cyber security και της τεχνολογίας χτυπάει εδώ!

Εγγραφείτε στο Newsletter του cybernews.gr για την εβδομαδιαία τεχνολογική ενημέρωση σας!