Η Meta Platforms (πρώην Facebook), ο γίγαντας των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, ανακοίνωσε την Τετάρτη ότι ξεκίνησε να διαθέτει εργαλεία παραγωγής τεχνητής νοημοσύνης (Generative AI Tools) σε όλους τους διαφημιστές. Αυτά τα εργαλεία έχουν τη δυνατότητα να δημιουργούν διάφορους τύπους περιεχομένου, όπως φόντο εικόνας και διαφορετικές εκδόσεις γραπτού κειμένου.
Η Meta ξεκίνησε τις δοκιμές αυτών των εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης τον Μάιο, προσφέροντας αρχικά πρόσβαση σε μια επιλεγμένη ομάδα διαφημιζόμενων σε μια «παιδική χαρά δοκιμών». Κατά τη διάρκεια του επόμενου έτους, αυτά τα εργαλεία θα γίνουν προσβάσιμα μέσω του Διαχειριστή διαφημίσεων της Meta ως μέρος μιας ευρύτερης κυκλοφορίας.
Αυτή η ανάπτυξη αντιπροσωπεύει το πρώτο εγχείρημα της Meta για την ενσωμάτωση γενετικής τεχνολογίας AI στα προϊόντα της. Αυτά τα εργαλεία αξιοποιούν εκτεταμένα ιστορικά δεδομένα για τη δημιουργία φρέσκου περιεχομένου, που καλύπτουν τομείς όπως η γραπτή πεζογραφία, η ψηφιακή τέχνη, ακόμη και ο κώδικας λογισμικού.
Μόλις την περασμένη εβδομάδα, η Meta ανακοίνωσε επίσης τα σχέδιά της να επιτρέψει στις επιχειρήσεις να χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη για την αφοσίωση των πελατών μέσω του Messenger και του WhatsApp.
Η γκάμα προϊόντων AI της Meta περιλαμβάνει το μοντέλο γλώσσας “Llama 2” και ένα chatbot AI γνωστό ως Meta AI. Αυτά τα εργαλεία με τεχνητή νοημοσύνη μπορούν να δημιουργήσουν απαντήσεις κειμένου και να παράγουν εξαιρετικά ρεαλιστικές εικόνες, επεκτείνοντας περαιτέρω τις δυνατότητες που είναι διαθέσιμες στους διαφημιστές στην πλατφόρμα.