Η καρδιά του cybersecurity της τεχνολογίας των τεχνολογικών νέων χτυπάει εδώ

Αρχική

Kaspersky: Έκθεση για το phishing και το spam για το 2022

Σύμφωνα με την πιο πρόσφατη έκθεση της Kaspersky για το spam και το phishing το 2022, παρατηρήθηκε ότι οι ιστοσελίδες που προσποιούνται ότι παρέχουν υπηρεσίες παράδοσης είχαν το υψηλότερο ποσοστό κλικ σε συνδέσμους phishing (27,38%) που αποκρούστηκαν από τις λύσεις της Kaspersky. Οι ηλεκτρονικές αγορές ακολούθησαν στη δεύτερη θέση με ποσοστό 15,56%. Τα συστήματα πληρωμών και οι τράπεζες κατέλαβαν την τρίτη θέση, και οι δύο με ποσοστό 10,39%, αντίστοιχα.

Παρόλο που ορισμένοι άνθρωποι έχουν αφιερώσει πολύ χρόνο και προσπάθεια για να χτίσουν το εταιρικό τους όνομα, οι κακόβουλοι χρήστες εκμεταλλεύονται τη φήμη αυτής της επιχείρησης και τη χρησιμοποιούν ως εργαλείο για τις παράνομες δραστηριότητές τους.

Δημιουργώντας ιστοσελίδες που αντιγράφουν πιστά το εταιρικό σήμα ή τις online υπηρεσίες, οι επιθετικοί χάκερς μπορούν να αποσπούν ευαίσθητα δεδομένα με αποτελεσματικότητα, συμπεριλαμβανομένων κωδικών πρόσβασης, προσωπικών και επαγγελματικών ταυτοτήτων, καθώς και επιχειρηματικών ή οικονομικών δεδομένων.

Αυτό δεν απειλεί μόνο την απώλεια εταιρικών πόρων και δεδομένων, αλλά μπορεί επίσης να έχει αρνητικές επιπτώσεις στη φήμη της εταιρείας, δημιουργώντας αρνητική εικόνα στο κοινό για το εταιρικό της brand.

Για να προστατεύσετε το εμπορικό σας σήμα από τις διαδικτυακές απειλές, μπορείτε να ακολουθήσετε απλές πρακτικές:

  1. Εκπαιδεύστε τους εργαζομένους και τους πελάτες σας για τον αναγνωρισμό των phishing emails και των ιστοσελίδων που αποσκοπούν σε phishing επιθέσεις. Η ευαισθητοποίηση σχετικά με την κυβερνοασφάλεια είναι ζωτικής σημασίας, καθώς η έλλειψη ενημέρωσης μπορεί να οδηγήσει σε προβλήματα και σε διαρροή δεδομένων. Επιπλέον, οι κακόβουλοι επιτήδειοι μπορούν να αποκτήσουν πρόσβαση στους λογαριασμούς των κοινωνικών δικτύων της εταιρείας και να διεξάγουν παράνομες ενέργειες μέσω αυτών. Είναι σημαντικό να κατανοήσουν και οι πελάτες σας τον κίνδυνο και να είναι προσεκτικοί με τα email και τα μηνύματα που λαμβάνουν.
  2. Επιδιώξτε την αναφορά από τους πελάτες σας για οποιαδήποτε ύποπτη δραστηριότητα που σχετίζεται με την εταιρεία σας και ζητήστε από αυτούς να παρέχουν στιγμιότυπα οθόνης και άλλα αποδεικτικά στοιχεία για την έγκαιρη ανίχνευση ύποπτων ενεργειών.
  3. Δώστε προσοχή στις ρυθμίσεις ασφαλείας των λογαριασμών σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Εξετάστε προσεκτικά τις ρυθμίσεις απορρήτου, δημιουργήστε ισχυρούς κωδικούς πρόσβασης και όπου είναι δυνατόν, ενεργοποιήστε τη διπλή ταυτοποίηση.
  4. Εφαρμόστε λύσεις Threat Intelligence, όπως το Kaspersky Digital Footprint Intelligence, για να ανιχνεύετε έγκαιρα απομιμήσεις εμπορικών σημάτων. Τέτοιες λύσεις μπορούν να σας ενημερώνουν άμεσα για στοχευμένες επιθέσεις phishing και ψεύτικους λογαριασμούς σε κοινωνικά δίκτυα. Μπορούν επίσης να σας βοηθήσουν να εντοπίσετε ιστοσελίδες με αναφορές phishing και να αποκλείσετε ψεύτικους λογαριασμούς σε διαδικτυακές αγορές.

    Πηγή: reporter.gr

Related Posts

Subcribe to our Newsletter

Αρχική

Ο κόσμος του cyber security και της τεχνολογίας χτυπάει εδώ!

Εγγραφείτε στο Newsletter του cybernews.gr για την εβδομαδιαία τεχνολογική ενημέρωση σας!