Η καρδιά του cybersecurity της τεχνολογίας των τεχνολογικών νέων χτυπάει εδώ

Αρχική

Η Tesla και τα McDonald’s φέρνουν το Cyber Spoon!

Μέσα στον σάλο της ανυπομονησίας για το Cybertruck της Tesla, αναπτύχθηκε την Τρίτη το βράδυ ένα φαινομενικά παιχνιδιάρικο αλλά ταυτόχρονα μπερδεμένο post στο “X“. Γνωρίστε το Cyber Spoon:

Το εν λόγω post από τον Sawyer Merritt υποστήριξε ότι η Tesla Κίνας ξεκίνησε μια μοναδική εταιρική σχέση με τα McDonald’s. Ένα περιορισμένης έκδοσης “Cyber Spoon” θα είναι διαθέσιμο για 4 δολάρια. Θα πρόκειται για μια περιορισμένη παραγωγή με μόνο 50.000 μονάδες.

Το πραγματικό twist ήρθε όταν ο Elon Musk αντέδρασε με έναν συνδυασμό emoji και καχυποψίας, χαρακτηρίζοντάς το ως “Ψευδείς ειδήσεις, όσο γνωρίζω (afaik – as far as I know).”

Ο Merritt, σταθερός στην αναγγελία του, απάντησε δείχνοντας ότι ο επίσημη λογαριασμός της Tesla στο Weibo πράγματι προώθησε αυτό το μυστηριώδες κουτάλι. Το tweet του οδήγησε σε μια έρευνα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με το X.com να γεμίζει με παρόμοιες δημοσιεύσεις στους λογαριασμούς των McDonald’s στο Weibo και στο Xiaohongshu – πλατφόρμες που απευθύνονται σε εκατομμύρια χρήστες.

Μια πρόχειρη μετάφραση της ανάρτησης των McDonald’s στο Weibo έλεγε:

“Σας παρουσιάζουμε ένα μοναδικό νέο προϊόν, μια συνεργασία μεταξύ των McDonald’s και της Tesla, με εστίαση σε μια καινοτόμα εμπειρία. Από τις 17 Σεπτεμβρίου έως τις 26 Σεπτεμβρίου, τα συμμετέχοντα καταστήματα McDonald’s θα έχουν μια περιορισμένη προσφορά.

Στα αγαπημένα μέλη των McDonald’s, κατά τη διάρκεια της ενέργειας, τυχερές κληρώσεις θα προσφέρουν κουπόνια McFlurry, προϊόντα Tesla και ένα ηλεκτρικό ‘Cyber Spoοn’. Ποιο βραβείο θέλετε να κερδίσετε;”

Τώρα, αν αναρωτιέστε πως ένα κουτάλι, ακόμα κι αν έχει τη λέξη “cyber” στο όνομά της, ταιριάζει στο περιβάλλον της Tesla, δεν είστε μόνοι. Υποθέτοντας ότι είναι όντως αληθινό, αυτή η συνεργασία σηματοδοτεί μία ασυνήθιστη στροφή για την Εταιρία, μια εταιρεία που είναι γνωστή για το ότι δεν διαφημίζεται και δεν έχει εταίρους εκτός από τον τομέα της τεχνολογίας, των αυτοκινήτων ή της ενέργειας.

Από τη μία πλευρά, υπάρχουν αναμφισβήτητα στοιχεία προώθησης. Από την άλλη, τα παιχνιδιάρικα και πάντα αόριστα σχόλια από τον ίδιο τον Elon Musk. Ο CEO είπε ότι η εταιρεία θα δοκιμάσει τη διαφήμιση κατά την τελευταία της συνάντηση με τους επενδυτές. Είναι αυτό μέρος της προώθησης;

Το ότι το Cyber Spοon θα ήταν ήδη ένα συλλεκτικό αντικείμενο, αλλά χωρίς να το γνωρίζει το αφεντικό της Τesla, κάνει το προϊόν ακόμα πιο must-have – όπως και το Cyberwhistle! Ίσως ο πραγματικός σκοπός αυτής της συνεργασίας, πέρα από τα κουτάλια των 4 δολαρίων, είναι να δημιουργήσει ενθουσιασμό και προσδοκία για το Cybertruck.

Πηγή: notateslaapp.com

Related Posts

Subcribe to our Newsletter

Αρχική

Ο κόσμος του cyber security και της τεχνολογίας χτυπάει εδώ!

Εγγραφείτε στο Newsletter του cybernews.gr για την εβδομαδιαία τεχνολογική ενημέρωση σας!